Często zadawane pytania

Masz wątpliwości?

Sprawdź najczęściej zadawane pytania lub skontaktuj się z nami.

Jakie są korzyści zmiany Internetu stacjonarnego/kablowego na LTE?

  • LTE jest idealnym zamiennikiem dla Twojego łącza stacjonarnego. Mając LTE możesz mieć swój internet zawsze pod ręka (w pracy, podczas podróży, na wakacjach). A poza tym, jak w przypadku łącza stacjonarnego, nie trzeba kuć ścian i przeciągać kabli.

Jakie są korzyści korzystania z LTE w porównaniu do starszych technologii?

  • LTE jest pierwszym standardem mobilnego dostępu, który został zaprojektowany od początku do końca z myślą o transmisji danych. LTE daje Ci możliwość korzystania z szybkiego transferu danych i małych opóźnień (ping).

Jakie warunki trzeba spełniać, żeby korzystać z LTE?

  • Aby móc skorzystać z LTE, musisz:

    • przebywać w zasięgu LTE,

    • posiadać sprzęt wspierający technologię LTE,

    • posiadać kartę USIM LTE,

    • posiadać plan cenowy umożliwiający korzystanie z LTE.

Czy każde urządzenie będzie działać w LTE?

  • Jeżeli urządzenie nie wspiera LTE to trzeba wymienić na urządzenie, które będzie wspierało LTE.

Czy każda karta SIM będzie działać w LTE?

  • Potrzebujesz karty USIM. Aby wymienić kartę udaj się do autoryzowanego punktu sprzedaży sieci Plus.

Gdzie można wymienić kartę SIM na USIM? Ile to kosztuje?

  • Aby wymienić kartę udaj się do autoryzowanego punktu sprzedaży sieci Plus.

    Bezpłatnej wymiany można dokonać:

    • gdy karta SIM została wyprodukowana przed rokiem 2005,

    • gdy wymiana następuje w okresie 90 dni od daty zawarcia aneksu do umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych w ramach oferty ze sprzętem lub bez sprzętu.

    W pozostałych przypadkach za wymianę karty jest pobierana opłata 25 zł.

Gdzie mogę korzystać z LTE? Jaki jest zasięg LTE w Plusie?

  • LTE jest internetem mobilnym, więc możesz korzystać z niego gdzie chcesz – w domu, pracy czy podczas wakacji, zawsze wtedy kiedy jesteś w zasięgu sieci. Sieć LTE Plusa obejmuje 91,86% populacji Polski. Mapę zasięgu Plusa znajdziesz tutaj: www.plus.pl/indywidualna/pomoc/MapaZasiegu/

Jak mogę sprawdzić, czy znajduję się w zasięgu LTE?

W mojej miejscowości nie ma jeszcze zasięgu LTE. Czy mogę w związku z tym skorzystać z Waszej oferty?

  • Każda oferta uwzględnia pakiet danych, który można wykorzystać również w innych technologiach.

Czy oferta LTE jest dostępna u wszystkich operatorów komórkowych w Polsce?

  • Oferta najlepszego LTE ze względu na zasięg i prędkość jest dostępna tylko w Plusie. Technologia LTE jest dostępna również u innych operatorów. Więcej na temat jakości LTE: Test mobilnego internetu w Komputer Świat 9/2015

Czy moje urządzenie obsługuje LTE?

  • Informacje czy Twój telefon obsługuje LTE znajdziesz w jego specyfikacji technicznej, którą załączył producent.

Czy powinienem zmienić ustawienia telefonu, aby korzystać z LTE?

  • Informację znajdziesz w specyfikacji technicznej, którą załączył producent do sprzętu.

Ile to kosztuje? Czy mój pakiet internetowy będzie wystarczający?

  • Za transmisję danych w standardzie LTE nie ponosisz dodatkowo kosztów. Wielkość pakietu zależy od posiadanej przez Ciebie oferty i pakietu danych.

©2016 Polkomtel Sp. z o.o. Wszystkie prawa zastrzeżone.